پرسشنامه میزان انطباق مدیریت با نیازهای دانشجویان
پرسشنامه نظرخواهی از دانشجویان
دانشجوی گرامی؛ همانطور که میدانیم آموزش و پرورش برای ارائه خدمات تعلیم و تربیتی مناسب نیازمند مدیریت و برنامهریزی آموزشی بهینه است. در این مطالعه محقق درصدد است تا به بررسی میزان انطباق برنامههای درسی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی با نیازهای دانشجویان بپردازد. نظرات و تجارب شما در تحقق این مهم میتواند بسیار سودمند باشد. انتظار میرود با مطالعه دقیق و گذاردن علامت ü در مقابل گزینه مورد نظر، ما را مورد مساعدت خود قرار دهید. مطمئن باشید اطلاعات مربوط به شما محرمانه تلقی خواهد شد. پیشاپیش از دقت نظر شما صمیمانه قدردانی مینمایم.
|
مشخصات فردی 1- نام و نام خانوادگی: ................................... (الزامی نیست) 2- جنسیت: مرد o زن o 3- وضعیت تأهل: مجرد o متأهل o 4- سن: زیر20 سال o 22 - 20 سال o 24 - 22 سال o 24 سال به بالاo 5- تحصیلات: کاردانی o کارشناسی o 6- وضعیت اشتغال: شاغل o بیکار o |
7- سال ورود به دانشگاه: 88-87 o 89-88 o 90-89 o 91-90 o
|
ردیف |
برنامه درسی کارشناسی رشته مدیریت و برنامهریزی آموزشی تا چه حد: |
بسیار زیاد (5) |
زیاد
(4) |
متوسط
(3) |
کم
(2) |
بسیار کم (1) |
|
1 |
کنجکاوی و علاقه شما را به دانستن افزایش میدهد؟ |
|
|
|
|
|
|
2 |
از محتوا و مسائل جدید برخوردار بوده است؟ |
|
|
|
|
|
|
3 |
در شناخت و اهمیت رشته مؤثر بوده است؟ |
|
|
|
|
|
|
4 |
امکان بروز عقاید نوآورانه را فراهم میکند؟ |
|
|
|
|
|
|
5 |
مطابق با مباحث روز دنیا ارائه شده است؟ |
|
|
|
|
|
|
6 |
امکان بهرهگیری از روشهای تدریس متنوع را داشته است؟ |
|
|
|
|
|
|
7 |
دانش مدیریتی شما را افزایش داده است؟ |
|
|
|
|
|
|
8 |
دانش برنامهریزی آموزشی شما را افزایش داده است؟ |
|
|
|
|
|
|
9 |
به تفاوتهای فردی توجه داشته است؟ |
|
|
|
|
|
|
10 |
در افزایش استقلال فکری شما مؤثر بوده است؟ |
|
|
|
|
|
|
11 |
در افزایش مسئولیتپذیری شما موفق بوده است؟ |
|
|
|
|
|
|
12 |
در اشتیاق به ادامه تحصیل شما مؤثر بوده است؟ |
|
|
|
|
|
|
ادامه سؤالات در پشت صفحه | ||||||
|
ردیف |
برنامه درسی کارشناسی رشته مدیریت و برنامهریزی آموزشی تا چه حد: |
بسیار زیاد (5) |
زیاد
(4) |
متوسط
(3) |
کم
(2) |
بسیار کم (1) |
|
13 |
در پذیرش انتقادهای سازنده تأثیر داشته است؟ |
|
|
|
|
|
|
14 |
در توانایی تصمیمگیری صحیح مؤثر بوده است؟ |
|
|
|
|
|
|
15 |
در توانایی ریسکپذیری شما موفق بوده است؟ |
|
|
|
|
|
|
16 |
در توانایی حل مسئله در زندگی شما مؤثر بوده است؟ |
|
|
|
|
|
|
17 |
در فراگیری ارزشهای انسانی شما موفق بوده است؟ |
|
|
|
|
|
|
18 |
در افزایش توانایی فعالیت گروهی شما مؤثر بوده است؟ |
|
|
|
|
|
|
19 |
در افزایش توانایی شما در برخورد با مردم موفق بوده است؟ |
|
|
|
|
|
|
20 |
در افزایش روحیه قانونگرایی شما موفق بوده است؟ |
|
|
|
|
|
|
21 |
در افزایش روحیه پاسخگویی شما موفق بوده است؟ |
|
|
|
|
|
|
22 |
در افزایش برقراری ارتباط روابط اثربخش انسانی مثمرثمر بوده است؟ |
|
|
|
|
|
|
23 |
در به کارگیری نرمافزار رایانه مؤثر بوده است؟ |
|
|
|
|
|
|
24 |
در مهارت سنجش نیازهای آموزشی مدرسه یا سازمان مؤثر بوده است؟ |
|
|
|
|
|
|
25 |
در ایجاد مهارت کاربرد اینترنت و پست الکترونیکی مؤثر بوده است؟ |
|
|
|
|
|
|
26 |
کارهای پژوهشی شما را افزایش داده است؟ |
|
|
|
|
|
|
27 |
در به کارگیری فناوری آموزشی توسط شما مؤثر بوده است؟ |
|
|
|
|
|
|
28 |
مهارت ارزشیابی آموزشی شما از محیط آموزشی را افزایش داده است؟ |
|
|
|
|
|
|
29 |
توانایی برنامهریزی درسی شما را افزایش داده است؟ |
|
|
|
|
|
|
30 |
توانایی کارآفرینی شما را افزایش داده است؟ |
|
|
|
|
|
1- برنامه های درسی رشته مدیریت و برنامهریزی آموزشی چه حدی با نیازها و خواسته های شما منطبق است؟ (لطفاً بنویسید)
2- چه پیشنهادی برای افزایش تناسب بین نیازهای دانشجویان علوم تربیتی و محتوای دروس رشته دارید؟ (لطفاً بنویسید)
این وبلاگ به منظور ارایه پرسش نامه تحقیقاتی مورد استفاده دانشجویان دوره های کارشناسی و کاردانی طراحی گردیده است.