پرسشنامه سازمان یادگیرنده
پرسشنامه نظر خواهی از اعضای هیأت علمی و مدیران
سازمان یادگیرنده ی پیشرو بخشی از استراتژی سازمانی است. با توجه به اینکه یادگیری مزیت رقابتی است، تسهیل یادگیری سریع تر سازمان به حفظ و پایداری آن کمک می کند. هدف از پرسشنامه حاضر ارزیابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم به عنوان سازمان یادگیرنده از دیدگاه هیأت علمی و مدیران می باشد. بدون شک نظرات و دیدگاه های شما، می تواند کمک بسیار شایانی در این رابطه باشد. لذا خواهشمند است با تکمیل این پرسشنامه ما را در جهت دستیابی به هدف تحقیق یاری فرمایید. این پژوهش صرفاً یک تحقیق آزاد بوده و نتایج آن به صورت کلی مورد بررسی قرار می گیرد، لذا پژوهشگر، از لحاظ اخلاقی خود را ملزم می داند که از نتایج و نظرات شما در جای دیگری استفاده نکند. پیشاپیش از همکاری شما کمال تشکر را دارم.
مشخصات فردی
1. نام و نام خانوادگی ……………… (الزامی نیست)
2. جنسیت: زن * مرد*
3. مرتبه علمی: مربی * استادیار* دانشیار * استاد *
4. رشته تحصیلی: علوم پایه * علوم انسانی* فنی مهندسی*
5. نوع همکاری: هیأت علمی * کارمند*
6. تحصیلات: کارشناسی * کارشناسی ارشد * دکتری*
ردیف |
سؤالات |
خیلی کم خیلی زیاد
| ||||
1 |
وضعیت استراتژیک خود را به طور واقعی ارزیابی می کند. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2 |
چشم انداز روشن و انگیزه بخشی به عنوان سازمان یادگیرنده پیشرو دارد. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
3 |
به سرعت و به طور اثربخش به شرایط محیطی پاسخ می دهد. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
4 |
به سرعت اطلاعات را به دانش تبدیل می کند. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
5 |
فناوری به روز دارد. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
به طور مستمر چرخه ی زمانی را کاهش می دهد. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
7 |
بیشتر نوآور است تا رقابتی. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
8 |
با اطمینان و با قدرت تغییر را مدیریت می کند. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
عملکردش را از طریق بهبود تدریجی و پیشرفت های سریع علمی توسعه می دهد. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
10 |
تیم های کاریش همانند کسب و کارهای کوچک فعالیت می کنند. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
11 |
از طریق رقابتش فعالیت می کند. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |